Pla d’actuació curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

Tornem a encetar un nou curs, amb una perspectiva molt millor que la de l’any passat, però encara amb l’ombra de la pandèmia planejant. És per això que seguirem aplicant totes les mesures sanitàries pertinents del moment. Començarem pràcticament igual que com vàrem acabar, i a diferència del curs passat, tots portem un rodatge que ens facilita les coses. Tot i així, no hem de baixar en cap moment la guàrdia, i continuar aplicant estrictament les mesures proposades.

Ja podeu consultar el Pla d’actuació d’aquest curs 2021-22, que va ser aprovat al Consell Escolar del passat 6 de setembre.

Tot i que en Pla d’actuació podeu trobar l’apartat que fa referència a les entrades i sortides de l’alumnat del centre, us hem preparat un document a part per facilitar-vos les coses.

Us esperem amb moltes ganes, i desitgem que tothom tingui un molt bon inici de curs.

Atentament,

La Direcció.