DENIP. Dia de la No violència i la Pau

El 30 de gener, se celebra el dia Escolar de la No violència i la Pau, un dels valors del projecte de convivència. L’educació per la pau té com a objectiu fomentar una cultura de pau i no-violència, juntament amb els valors que fan possible preservar i millorar la vida de totes les persones.

• Recordar que la pau és molt més que l’absència de guerres i baralles.
  • Familiaritzar-los amb els conceptes d’amor universal, de no-violència i de la pau positiva.
  • Conèixer persones i/o grups que lluiten per la pau i la justícia al món.
  • Treballar la resolució dels conflictes de manera positiva i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil·la, clara i ordenada.

Avui hem celebrat que demà és DENIP, el Dia escolar de la No-Violència i la Pau. Hem preparat junts activitats de germanor.
Aquí podeu veure l’Arbre de la Vida amb els nostres desitjos i un cànon que hem cantat plegats.https://twitter.com/CasasEscola/status/1355174631263633411