Renovació de la junta de l’AFA

Aquest any toca renovació de la junta de l’AFA, i és per això que animem a que s’hi presentin tots aquells pares o mares que tinguin un interès per com funciona l’associació i vulguin col·laborar més a fons en les decisions que es prenen. És una feina que demana una certa implicació i temps, però les recompenses ho compensen amb escreix, ens asseguren les membres de la junta actual. Sobretot el fet de pensar que sense la seva feina no tindríem disponibles molts dels serveis i activitats que gaudim a l’escola, com el servei d’acollida de matins i tardes, la ludoteca, les extraescolars, les festes…

La junta es renova cada dos anys, i els càrrecs que busquen substitut són els de presidència (supervisió d’activitats i convocatòria de reunions), tresoreria (gestió de comptes, pagaments, cobraments i devolucions), secretaria (redacció d’actes, altes i baixes de socis, comunicació amb les famílies a través de correu, xat, etc.) i també la vocalia d’extraescolars. Aquesta última és la persona que, juntament amb altres pares i mares, s’encarrega de coordinar les activitats fora de l’horari lectiu. És una figura imprescindible perquè totes les activitats, especialment les extraescolars, es puguin dur a terme, i les seves funcions són obrir inscripcions abans de cada trimestre, comunicar les altes i baixes dels alumnes i parlar amb les empreses d’extraescolars i amb les famílies quan sigui necessari.

Us agradaria col·laborar? Animeu-vos-hi! Hi ha temps fins aquest divendres dia 29 per presentar candidatures.