Decoració per la Festa de Reis: tothom a fer manualitats!

La Festa de Reis de l’Escola Casas se celebrarà el dissabte 17 de desembre i, com cada any, les famílies de P5 estan deixant-se la pell en els preparatius!

Com tots sabeu (i els de P3 viureu per primer cop), aquesta és la festa més màgica de les que s’organitzen a la Casas: els nens i nenes poden fer entrega de les seves cartes, hi ha berenar, activitats, animació…

L’aspecte del pati sempre és sorprenent i es demana la col·laboració de totes les famílies de l’escola. Aquest any, podeu ajudar elaborant els models per fer un ninot de gingebre, un arbre de Nadal, o un estel de cartró o plàstic que trobareu explicats en aquest PDF. Són elements molt senzills però que fan un efecte xulíssim si entre tots donem un cop de mà.

Les creacions es recolliran a la sortida de l’escola els dies 1 i 2 de desembre.