PREINSCRIPCIONS PEL CURS 20/21

PREINSCRIPCIONS 2020-2021

Telèfon de contacte: 93.572.22.07 en horari de 9h a 13h o de 18h a 20h.

PORTES OBERTES ESCOLA MARINADA (feu clic aquí per a més informació)

Preinscripció per a segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, la crisi sanitària ocasionada per la covid-19 ha fet que el procés del procediment de preinscripció i matrícula d’alumnes no s’hagi pogut portar a terme com estava previst. Aquesta s’inicia amb canvis ajustant la manera de presentar la documentació i els calendaris per tot el procediment.

CALENDARI

● Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig
● Matrícula: 13 a 17 de juliol

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ

Es farà telemàticament i, de manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, el centre organitzarà la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. Les famílies que estiguin interessades a fer-ho de forma presencial, han de trucar al telèfon:

93.572.22.07 en horari de 9h a 13h o de 18h a 20h.

Els alumnes de 6è, necessitareu l’IDALU per formalitzar la vostra preinscripció als instituts. No cal que busqueu aquest número ja que els dos instituts els tenen.

Sol·licitud telemàtica: Caldrà fer la sol·licitud des de la pàgina del Departament. Un cop feta, s’haurà d’enviar un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció amb el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària escanejada o fotografiada. El correu a on enviar la documentació i el resguard a8022070@xtec.cat

Sol·licitud presencial: Després de tenir la cita prèvia, cal tenir en compte els següents punts per assistir al centre:
– Vindrà al centre només una persona a fer les gestions.
Portar la documentació, si pot ser ja fotocopiada, i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Si la sol·licitud no es pot portar omplerta és recomanable que porteu el vostre bolígraf.
– Es recomana portar mascareta i guants.
– Les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; no han de venir al centre. Poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

DOCUMENTACIÓ

La documentació que s’ha de presentar, tant si es fa telemàticament com presencial és la següent:

– DNI, NIE, o passaport de tots els membres de la família
– Targeta sanitària de l’alumne/a
– Cartilla de vacunació
– Carnet de família nombrosa
– Fotocòpia del llibre de família on aparegui el nen/a.
– Empadronament

Recomanem que aneu mirant la web del centre perquè anirem actualitzant la informació.

Atentament,

Equip directiu