PREGÓ CARNESTOLTES

Aquest curs, ens han visitat a l’escola el Rei i la Reina Carnestoltes. No han pogut fer el pregó amb la festa que ens tenien acostumats però han trobat una manera divertida i segura de fer arribar la disbauxa a tothom.
Aquí us deixem el pregó… Llegeix més»

Agraïment a les cosidores i el cosidor

Ahir vam tenir a l’escola la visita d’una representació de les cosidores i el cosidor voluntaris del poble que amb tant d’esforç i dedicació ens van fer al principi de curs mascaretes per tot l’alumnat de l’escola.
Nosaltres els hi hem volgut agrair fent-los una carta… Llegeix més»

NOVA DONACIÓ DE LA HENKEL

Aquest matí, l’empresa Henkel ha fet una altra donació a l’escola.
El seu director, Jordi Juncà, ens ha preparat un bon lot: gel de mans, gel hidroalcohòlic i material escolar. Ens han atès el José Robles i  l’Adolf Arranz.
Volem donar les gràcies per tenir-nos tan en… Llegeix més»

Castanyada 2020

Els nens i les nenes de l’escola Marinada celebrem la Castanyada i el Halloween!
Hem decorat un moniato i ens ha quedat espectacular, original i molt divertit.
Els hem exposat al gimnàs de l’escola i els hem anat a veure.
Som uns artistes!
Aquí us deixem unvídeo amb tota… Llegeix més»

DONACIÓ DE LA HENKEL

Aquest matí, l’empresa Henkel, ha fet una donació d’ampolles de gel hidroalcohòlic a l’escola, per ajudar amb el protocol d’higiene establert pel Departament de Salut, sent conscients de la importància de fer un  cop de mà al centre amb les despeses que suposa dotar d’aquest… Llegeix més»

SERVEI DE MENJADOR

JA DISPONIBLE NOU TELÈFON SERVEI DE MENJADOR
A partir de demà 30 DE SETEMBRE nou telèfon pel SERVEI DE MENJADOR
              682.608.528
Horari d’atenció a les famílies de 9h a 10h de dilluns a divendres. Demanar per Maria.