DENIP i 50è Aniversari de l’escola

Amb motiu de la celebració del DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau) el 30 de gener i commemorant el 50è aniversari de l’escola, totes les alumnes i els alumnes han treballat el llenguatge simbòlic i les arts escèniques al voltant d’una olivera que properament plantarem al pati de l’escola com a símbol de pau, harmonia, unió, prosperitat i saviesa; valors que volem que ens representin.

El treball realitzat amb l’olivera ha permès donar resposta a competències específiques pròpies de cada curs, construint sabers i treballant tota l’escola al voltant de l’ODS n.16:   Pau, Justícia i Institucions. ODS que porta com a símbol el colom de la PAU amb una branca d’olivera al bec.

L’oliverà quedarà en el record dels 50 anys de vida de l’escola.

Cliqueu aquí per visionar els vídeos.

1. Lucia Delgado Guerrero

Será muy emotivo dicho evento ,,,
    En el aniversario de nuestra escuela,,,
    Recordando muchos momentos vividos,,,y seguidos por otra década nuestros hijos…..