OBERTURA DEL CENTRE JUNY 2020

Benvolgudes famílies,

En les setmanes vinents, quan la nostra regió sanitària passi a fase 2 de desconfinament (que es preveu a partir del dia 8 de juny), els centres públics tornarem a obrir les portes, però no serà una obertura per a tots/es els alumnes:

El Centre s’obrirà pels alumnes d’Infantil (P3, P4 i P5) i pel alumnes de 6è:

• Recordar-vos que l’assistència a l’escola pels alumnes d’educació infantil i de sisè de primària, durant el juny, és voluntària. Es continuaran, igualment, les tasques telemàtiques des de casa.
  • Serà per a les famílies que ho necessitin, en situació de vulnerabilitat, per raons de feina (treballin els dos progenitors presencialment  i  que no puguin fer conciliació familiar). En aquests casos caldrà que omplin  la declaració que justifiqui la necessitat del retorn dels seus infants a l’escola: Declaració famílies infantil
  • La tasca que es farà a l’escola serà un acompanyament emocional, de retrobament i comiat de curs.

Cal que per poder venir a l’escola cap infant hagi patit o estat en contacte  amb la Covit 19 durant els 14 dies anteriors.  Tampoc pot assistir a l’escola si pateix cap malaltia crònica complexa (respiratòries, cardíaques, diabètics…).

Els alumnes d’infantil seran acollits per l’escola de 9 a 13 hores. L’atenció serà en petit grup entre 8 (a P3) i 10 alumnes (a P4 i P5) per mestre/a, sempre amb els mateixos alumnes.

Els alumnes de sisè, seran atesos de forma no permanent i en grups reduïts de màxim 13 alumnes (entre el dia 8 i 19) i les tutores ho concretaran amb les famílies amb anterioritat. Els grups seran sempre fixes.

Per la resta d’alumnes, de 1r i 5è de Primària:

• Continuarà tenint l’atenció telemàtica des de casa amb unes tasques i amb la videotrucada del tutor/a.
  • Al venir a l’escola, s’han de complir les següents indicacions:
  • En les entrades i sortides cada grup classe entra per l’espai que s’indiqui.
  • Les persones que vinguin a buscar els alumnes hauran de mantenir-se fora de l’escola i guardar la distàncies recomanada d’uns 2 metres.
  • L’alumne amb autorització per sortir sol del centre ho podrà seguir fent segons l’horari que s’indiqui.
  • És obligatori que portin mascaretes a partir de 6 anys. A l’escola mantindrem totes les mesures necessàries marcades pel PROCICAT.

Per organitzar la reobertura del centre ens cal fer una previsió d’alumnes que haurem d’atendre, d’espais i de mestres que necessitarem, per aquest motiu durant els dies 1 i 2 de juny les mestres d’Infantil es posaran en contacte amb vosaltres per preguntar-vos-ho.

Tota la informació actualitzada, referent a la reobertura de l’escola, la trobareu a la web de l’escola: https://agora.xtec.cat/ceipmarinada/

Cordialment

La Direcció,

Escola Marinada.                                                                                       A 29 de maig de 2020