REPRESENTACIÓ DE L’OBRA TEATRAL: “EL MONSTRE DELS COLORS” PER TOT EL PARVULARI DE L’ESCOLA.

Tots els alumnes del Parvulari han representat l’obra teatral: “El monstre dels colors”, en la que es representen les emocions més bàsiques: alegria, tristesa, ràbia, calma… vestits amb diferents colors i amb diversos moviments que expressen amb el cos tot allò que sentim.

Ha estat un exercici de reflexió i reconeixement de les nostres emocions, tot mostrant com ens fan sentir amb el gest, el moviment i l’expressió facial.

Enhorabona a tots i totes els nens i nenes, a les seves mestres i a totes les persones que han col·laborat amb la seva il·lusió, ajut, entusiasme i idees:

Mireia (tutora de P3), Núria (TEI i ajudant de direcció), Sandra (tutora de P4 i directora de l’obra), Roser (tutora de P5), Maria M.(mestra de P5 i de psicomotricitat), Pilar (mestra d’Educació Especial), Maria U (vetlladora i monitora), Irene (mestra en Pràctiques a l’escola) i Luismi (conserge).