Menja, actua, impacta.

Avui la classe Tennis Players de segon, han anat d’excursió a menja, actua, impacta.

Aquesta sortida tracta, per una banda, una reflexió sobre els efectes nocius de la nostra manera de menjar pel planeta i per la nostra pròpia salut. En aquesta part del recorregut es tractaran temes com el del malbaratament alimentari o els riscos per la salut d’ultraprocessats.

D’altra banda, es plantegen possibilitats de millora a partir de la transformació del sistema alimentari, explorant qüestions com la reducció del consum de proteïna animal, el consum de productes de proximitat i la reducció del consum d’envasos.

Tot això, amb l’objectiu final d’apel·lar a la responsabilitat col·lectiva de la societat, necessària per salvaguardar el futur de les comunitats i els territoris.

És una oportunitat única pels nostres alumnes per combinar l’aprenentatge sobre alimentació saludable i sostenible amb tallers pràctics d’experimentació amb el menjar i els seus gustos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut