Nom de l'autor: admin

Colònies a Vallter

La classe de 5è vam anar de colònies durant tres dies. Vam anar a esquiar a Vallter 2000. Ens allotjàvem en Pastuira, un alberg ubicat en la localitat de Setcases. Allí ens vam repartir en quatre habitacions de 6 persones cadascuna. A l’alberg també hi havia una sala de jocs on passàvem una estona per […]

Colònies a Vallter Llegeix més »

TALLER D’ASTRONOMIA

 Avui a l’hora de naturals han vingut la Laura i en Joan a fer-nos un taller d’astronomia. Primer de tot hem conegut la història de la Laura i en Joan, dos grans reporter investigadors. Després ens han ensenyat astronomia i ens han dit que si el Sol s’apagués no ho notaríem fins al cap de

TALLER D’ASTRONOMIA Llegeix més »

DENIP

  Com ja sabeu, el dia 30 és el DENIP: Dia Escolar de la No-violència i la Pau. Tot i que és una cosa que treballem dia a dia i és molt present en les nostres tasques quotidianes, l’hem celebrat fent reflexions a l’aula sobre la manera de relacionar-nos, de resoldre conflictes entre nosaltres i

DENIP Llegeix més »

Tarda de jocs de taula

El passat divendres vam tenir una tarda especial. Vam poder jugar amb els jocs que ens van deixar el tió i els Reis a la nostra classe. Vam fer una tarda de jocs per tal d’aprendre les regles i els objectius de tots els jocs nous perquè així, els dies de pluja o quan fem

Tarda de jocs de taula Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut