Sortida al castell de Cardona

Dimecres 16 de maig, els nens i nenes de 6è vam anar al castell de Cardona.
Primer,  ens vam haver d’esperar una bona estona.
Finalment va vindre una noia guerrera del passat, que es deia Sansa.
Tots ens pensàvem que seria molt avorrit, però la guia ens va explicar que ella buscava el diari de la filla de l’amo del castell, per descobrir el que li havia passat.  Però hi havia un altra persona que també el volia trobar.
I la Sansa al final, amb la nostra ajuda, va aconseguir trobar el diari de la filla del senyor del castell.
El castell era molt bonic. Va durar molts anys i ara es segueix conservant. Pel trajecte ens van fer alguns ensurts, va ser divertidíssim!!!!
Després de la visita vam anar al parc de l’Agulla (a Sanpedor) per dinar. Vam estar jugant una estona i després ens van donar un calipo per a cadascú. Hi havia de tres sabors: de maduixa, de llimona i de Coca-Cola.
Aquesta excursió és la última en aquesta escola, però ha sigut una de les millors de tots aquests anys a l’escola Lluís Piquer.

Redactors: J.G.C  i  R.G.G