Petons i abraçades virtuals!

Benvolgudes famílies,

Us volem agrair la vostra comprensió i suport, així com felicitar-vos pel vostre esforç. Som conscients que la situació que esteu vivint és força difícil i que conciliar els aspectes de la vida familiar , en aquests moments, és per a molts de vosaltres un repte quotidià. El nostre objectiu, com a escola, és que l’educació dels vostres nens i nenes sigui de la màxima qualitat  i que el seu procés d’aprenentatge segueixi amb un màxim de rigor, compromís  i implicació de l’equip docent. És per això, que estem posant al vostre abast tot d’eines pedagògiques i tutorials disponibles.

Volem posar en valor la tasca que estan portant a terme tot el professorat  de l’ Escola Lluís Piquer . Tot i que no hi podem ser presencialment, us garantim que hi som més que mai, realitzant una coordinació interna extraordinària, fent seguiment de les tasques que us enviem i sempre a la vostra disposició.

Estem fent un seguiment exhaustiu de l’actualitat en l’àmbit educatiu, així que us convidem a visitar assíduament l’espai web del centre i la nostra app Tokapp. Allà trobareu les darreres notícies d’interès.

Desitgem que tots i totes us trobeu bé de salut i us enviem una abraçada ben forta.

Equip directiu