Divendres 19 de juny, vam celebrar el comiat dels grups de 6è al Teatre de Can Rajoler, acompanyats de mestres i famílies.
Us deixem les fotos i vídeos del comiat.
https://photos.app.goo.gl/hiR2qD4brDwDTYeU8
Divendres 19 de juny, vam celebrar el comiat dels grups de 6è al Teatre de Can Rajoler, acompanyats de mestres i famílies.
Us deixem les fotos i vídeos del comiat.
https://photos.app.goo.gl/hiR2qD4brDwDTYeU8