Visita a l’Escola de la Natura

Dimarts al matí, les nenes i els nens de segon, vàrem anar a l’Escola de la Natura i  hem après com han anat evolucionant els animals des de la creació de la Terra fins avui i, moltes curiositats sobre els insectes…i els hem pogut tocar i agafar!!!

Quan acabem el tema de les plantes, començarem els invertebrats, i vàrem poder fer la prèvia i començar a saber-ne moltes coses, sobretot dels insectes, ja que en Sergi en sap molt i té una bona col·lecció. Ens va explicar que tots els insectes tenen 6 potes, alguns viuen poc temps, d’altres que fan la Metamorfosis, n’hi ha també que s’assemblen molt a les fulles i els pals … ens va portar animals d’arreu del món i vàrem veure un dels insectes més grans que existeixen i dels mes forts.

Ha estat una bona experiència i ens va agradar molt!

Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí!