Taller internivell de Robòtica a Cicle Inicial

Hola famílies.

Al cicle inicial hem organitzat tallers internivells on està barrejat alumnat de 1r i 2n. És una sessió / setmana. Hi ha un total de 6 tallers, amb 6 mestres. Els grups d’alumnes faran 4 sessions seguides abans de canviar de taller. En cada taller s’ofereixen diferents propostes de forma que l’alumnat realitzi les activitats amb la major autonomia possible, sempre amb l’acompanyament de l’adult que el guia i l’orienta. Al tenir barrejats alumnat d’entre 6 i 8 anys, cal oferir una bona diversitat de propostes i, tenir pensats agrupaments, si cal, amb alumnes de diferents edats per a que s’ajudin entre ells.

Al taller de robòtica treballarem:

• El pensament Computacional (ser capaç de crear una seqüència de programació senzilla, guanyar autonomia de pensament i capaç de preguntar-se coses i resoldre-les per ell@ mateix@, experimenta, resol i aprèn dels errors, ser capaç de transmetre el que està fent i perquè ho està fent, …)
  • Seqüència de Programació (Ser capaç de descompondre un problema o repte complex en passos més senzills i plantejar estratègies per resoldre’l i ser capaç d’executar seqüències i comandaments senzills, …).

Això ho treballem mitjançant contes, jocs de taula, robots i màquines simples (LEGO).

Podreu veure aquí fotos dels tres grups que ja han passat pel taller. Han treballat junts, s’han ajudat, han experimentat, s’han familiaritzat amb el tema, han creat i sobretot divertit, après i gaudit.

Primer grup, segon grup, tercer grup.

Espero que ho gaudiu!