Reciclem – Escola de la Natura

Ahir van venir de l’Escola de la Natura de Parets a fer-nos un taller, sobre com poder reciclar i reutilizar material que estem a punt de convertir-lo en una deixalla.

La Sílvia, ens va explicar el conte adaptat de “La rateta que escombrava l’escaleta”, tot seguit ens va repartir els Boc’n’roll / Rolling i uns quants nens i nenes van practicar com s’embolica un entrepà. Al rolling també podem posar fruita i altres aliments, a més ens fa d’estovalles.

Avui ja han portat els primers esmorzars al Rolling!! Els hi ha encantat!! Us recordem que heu de posar el nom visible i l’esmorzar no ha d’anar embolicat amb paper d’alumini ni film transparent.

Si voleu veure les fotografies feu clic AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *