Panellets i Sucs a Cicle Inicial

Els alumnes de primer i segon de l’escola també han celebrat la Castanyada d’una manera molt culinària. Els dies previsa la festahan elaborat panellets (nens/es de 1r) i sucs (nens/es de 2n). Entre tots han dissenyat i decorat les seves paradetes, tiquets per comprar, rètols, etc. El dimarts varen treure les botigues al pati i van poder comprar i tastar els panellets de codony, coco i xocolata; i els sucs de raïm, poma i taronja. També ens va visitar la Senyora Castanyera i la vam convidar al nostre esmorzar.

A la tarda, tots junts, vam continuar celebrant la Festa a la pista, menjant castanyes, ballant, cantant i compartint plegats aquesta tradició tan arrelada del folklore català.

Si voleu veure més fotografies, feu CLIC aquí.

PANELLETS

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *