GEOCACHING 4t. (JORNADA DE LA FAMÍLIA)

El passat dia 13 de maig, els/les alumnes de 4t. juntament amb alguns/nes familiars i les mestres,  vam realitzar una activitat de geolocalització pels voltants de l’escola.

Les dues classes van seguir els mateixos itineraris, en diferent ordre, ja que són grups força nombrosos. Els dos grups, juntament amb els/les familiars, van aconseguir tots els catxés proposats, incloent els dos catxés “sorpresa” al parc de la Linera! Després vam esmorçar i jugar fins l’hora de tornar cap a l’escola.

El geocaching és una activitat molt divertida i complerta, ja que hi ha catxés amagats per tot el món! Si teniu l’aplicació descarregada, en qualsevol caminada o viatge que feu, podeu mirar de trobar tresors amagats mentre gaudiu del paisatge!

Recordeu que podeu descarregar l’aplicació c:geo per dispositius android i geocaching per dispositius iOS.

Us deixem algunes fotos de la jornada!  Resultado de imagen de geocaching gif