DESPLASTIFIQUEM-NOS!

Hola famílies,

La setmana passada els alumnes i les alumnes de 5è A vam fer un taller a l’escola anomenat “Desplastifiquem-nos”. Aquest, està completament relacionat amb el nostre projecte de nom d’aula, ja que som els “Oceanogràfics/ques”.

Van venir dues monitores de l’Escola de la Natura de Parets i ens vam proposar 4 activitats. La primera, consitia en fer dos equips i realitzar un concurs de preguntes sobre els residus plàstics en general. La segona, era elaborar un mapa conceptual, en petit grup, on s’observava el procés que fan els residus plàstics fins a arribar al mar i l’oceà. Una tercera activitat, ens proposaven un “memory” en què havíem d’emparellar un envàs amb una alternativa més ecològica que permeti REDUIR els residus. La darrera activitat, i que va ser la que més va agradar és un taller d’experimentació, on havíem de provar de tres mètodes diferents com netejar l’aigua que contenia una susbstància semblant al petroli.

Els nois i les noies van gaudir molt de les quatre activitats, i sobretot, van aprendre!

Aquí us deixo les fotografies.