DIA de la PAU

El 30 de gener és el dia escolar de la No-violència i de la Pau. Aquest dia va morir Mahatma Gandhi. I, a moltes escoles d’arreu del món dediquen aquest dia  a fer treballs, activitats i manualitats  entorn a la no-violència i la Pau. Sensibilitzar que la pau és molt més que l’absència de guerres i baralles.  I, saber resoldre els conflictes de manera pacífica i dialogant, és a dir, expressant les opinions de forma tranquil·la, clara i ordenada.

Per  aquest raó, els nens i les nenes de segon del cicle inicial  vem veure, i una posterior petita reflexió, sobre un conte a una  mà de contes : “El Sr. Guerra i la Sra. Pau”. I una cançó de Damaris, “La festa de la Pau”. I finalment van elaborar de forma conjunta uns murals relacionats amb aquest tema, tan especial.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *