INFORMACIÓ FESTA DE LA CASTANYADA

DOCUMENT:  Castanyada 2022

Benvolgudes famílies,
Aquest proper divendres 28 d’octubre celebrarem la Castanyada a l’escola.
Les activitats que enguany tenim previstes són les següents:

Al matí, a partir de 3/4 de 10h:

• Elaboració d’esmorzars de tardor, en grups internivells
  • Seguidament, sortirem pels voltants de l’escola a menjar l’esmorzar. Per tant, NO cal que els alumnes portin esmorzar
    de casa, però SÍ que han de dur una carmanyola o tupper per a posar-s’hi el menjar que hauran preparat.

A la tarda, a partir d’1/4 de 4h:

• Sortirem al pati de sorra del costat de la Llar d’Infants on, per cicles, cantarem cançons de tardor mentre el grup de pares i mares voluntaris torra les castanyes. FAMÍLIES! Us convidem a venir a escoltar les cançons!
  • Seguidament, ens menjarem les castanyes dins el pati de l’escola.

Us demanem la vostra col·laboració pel que fa a:

• Portar torradores (paelles per a torrar castanyes) de mànec llarg i metàl·lic un parell de dies abans. Cal fer-les arribar a les tutories i que estiguin marcades amb el nom de l’alumne/a.
  • Voluntaris/es per torrar castanyes: envieu-nos un missatge al WhatsApp de l’escola oferint-vos per venir a partir de les 14:15h.

Feliç Castanyada a tothom!