INICIEM ACCIONS PER L’ESPAI DEL BOSQUET
Durant el mes de gener la comissió d’EEVV de l’escola i la de l’Institut La Segarra s’han reunir amb el regidor de l’Ajuntament Marc Llorens i el Manel Cortés, cap de la brigada municipal, per tal coordinar una plantada d’arbres a l’espai del Bosquet que es durà a terme el proper dia 21 de març […]
INICIEM ACCIONS PER L’ESPAI DEL BOSQUET Llegeix més »









