Primer Comitè Ambiental
El passat dimecres 23 de novembre es va realitzar el primer Comitè Ambiental del curs 16-17, on els delegats verds de cada classe van exposar els següents punts: Estat de comptes. Premi “Millora un racó de Cervera” Manteniment i millores del Bosc de Pins Propostes pel pati de l’escola Les preguntes i propostes van ser […]
Primer Comitè Ambiental Llegeix més »












