INICIEM ACCIONS PER L’ESPAI DEL BOSQUET

Durant el mes de gener la comissió d’EEVV de l’escola i la de l’Institut La Segarra s’han reunir amb el regidor de l’Ajuntament Marc Llorens i el Manel Cortés, cap de la brigada municipal, per tal coordinar una plantada d’arbres a l’espai del Bosquet que es durà a terme el proper dia 21 de març coincidint amb el dia mundial dels boscos i també ultimar els detalls per la confecció d’un disseny per un panell informatiu que es posarà en dos accessos al Bosquet.

Aquest disseny anirà a càrrec dels alumnes dels dos centres educatius: els alumnes de l’institut dissenyaran el cartell que es col.locarà en l’accés que hi ha des de l’avinguda Francesc Macià i els alumnes de les Savines dissenyarà el de l’accés pel carrer Josep Benet.

Pel que fa als arbres s’ha acordat fer una plantada de Lledoners, Savines i Alzines. Aquestes últimes però condicionades amb l’evolució  del planter que es farà des de l’institut