PRIMER COMITÈ AMBIENTAL DEL CURS 2017-18

El dia 28 de novembre va tenir lloc la primera reunió del comitè ambiental del curs amb el següent ordre del dia:

1. Presentació dels membres del comitè ambiental de l’escola.

2. Presentació del Pla d’Acció pel curs 2017-18.

3. Estat de comptes.

4. Malbaratament.

5. Plantada arbres als bosquet.

6. Millora de l’entorn del pati.

7. Propostes de millora.

8. Precs i preguntes.

Per dur a terme aquesta reunió, el delegats verds de cada classe, a part de la trobada mensual que tenen amb les mestres de la comissió d’EEVV , s’han anat trobant  més assíduament per tal de poder-la preparar. La veritat és que hi estant molt implicats i ho fan molt bé i amb moltes ganes.

Un cop celebrat el comitè, s’ha fet arribar a totes les famílies del centre l’acta de la reunió per tal que tothom estigui assabentat de les accions i acords que es van duent com a Escola Verda que som.