Podeu veure en aquest enllaç l’acta provisional de la segona fase del concurs de mèrits per la selecció la directora del centre.

PREINSCRIPCIONS 2020-21

CONSULTEU AQUÍ L’OFERTA INICIAL DE PLACES

Preinscripcions telemàtiques del 13 al 22 de maig: (ENLLAÇ)

Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard juntament amb la documentació escanejada o fotografiada s’ha d’enviar al correu: c5009095@xtec.cat

Documentació necessària:

• L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport.
  • L’original i una còpia del DNI de l’alumne/a si és major de 14 anys o té DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Si s’escau, documentació per acreditar altres criteris específics: família nombrosa, monoparental, discapacitat igual o superior al 33%,…

Per aquells casos que en els quals no es pugui fer la preinscripció de forma telemàtica es pot demanar cita prèvia del 19 al 22 de maig, a l’enllaç o al telèfon: 973 53 44 04 (de 9h a 13h).

Recomanacions de seguretat:

1. Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones.
  2. Si és possible cal portar tota la documentació emplenada des de casa.
  3. Portar un bolígraf des de casa per si falta alguna dada o cal signar.
  4. Portar mascareta i guants.

Des del centre posem a la disposició de les famílies el material que hem preparat per donar conèixer la nostra escola, esperem que sigui del vostre interès.

Cliqueu sobre la imatge per començar la presentació.

Cliqueu sobre la imatge per veure el nostre tríptic.

En aquest enllaç  us proposem un seguit d’activitats per aquests dies de confinament.

COM FER FILLS LECTORS

Benvolgudes famílies,
Per tal d’ajudar-vos en l’adquisició de l’hàbit lector de les vostres filles i els vostres fills des de l’ELIC de la Segarra ens fan arribar un decàleg basat en el llibre Guia pràctica per a fer fills lectors de Joan Carles Girbés (2008).
El posem… Llegeix més»

ROSES PER SANT JORDI!

Roses per Sant Jordi!
Aquesta setmana us havíem proposat fer una activitat relacionada amb la diada de Sant Jordi, elaborar roses per penjar-les als vostres balcons i finestres. Desitgem que hàgiu gaudit força fent-les!!
Us deixem el recull de fotografies que ens heu enviat, moltes gràcies a… Llegeix més»