Un dia a La Draga

El passat dimarts 18 de Gener vam fer una sortida a Banyoles. Els alumnes de segon, cinquè i sisè hem estudiat la prehistòria i hem anat a visitar el parc neolític de la Draga.

A les nou del matí vam agafar l’autobús a la porta de l’escola. Vam anar cap a Banyoles i un cop allà, vam esmorzar al costat d’un estany. Després d’esmorzar, tots ens vam dividir en tres grups per anar a fer la visita.Vam entrar al parc i vam visitar les cabanes, vam veure eines, ossos i pells d’animals, entre altres coses. Un cop vam fer la visita per tot el poblat, els de cicle superior vam fer diferents activitats; vam tirar llances, vam fer tir amb arc, una eina, ens van ensenyar a fer foc i vam fer farina. Finalment, vam anar anar a dinar a les taules  de picnic del parc de la Draga.  A la  tarda vam vam fer un altre taller.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Aquest article l’hem escrit l’Abdu, l’Alieu i en Sali!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *