Millores en l’edifici i equipament

Volem mostrar-vos algunes millores que hem fet al centre aquest mes de gener i que ens han de permetre seguir gaudint amb més bones condicions de la nostra escola.

Amb l’ajuda de l’Ajuntament de Santa Maria, que ha cobert la instal·lació elèctrica necessària, s’ha habilitat un nou espai d’administració al vestíbul de l’escola.

També, hem dotat a l’aula de 5è d’un armari de cinc metres que ens permet tenir tot el material d’anglès i música ben endreçat, així com, el material propi dels infants del grup.

I per últim, hem arreglat cinc mosquiteres antigues de les aules que estaven trencades i hem instal·lat noves mosquiteres a totes les finestres del centre que no en tenien.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *