Salut

• Medicaments

A l’escola no  es pot donar medicaments a cap alumne en horari escolar. No obstant i si es fa imprescindible per qüestions horàries, es podran  donar sempre que porteu la recepta mèdica amb la posologia i la pertinent autorització signada.

En el cas de febre, l’escola només podrà administrar paracetamol si la febre supera en aquell moment els 38º de temperatura i els pares han signat l’autorització a tal efecte.

En qualsevol dels casos, s’avisarà a la familia per tal que vinguin a recollir a l’infant, donat que un infant amb febre no pot romandre a l’escola.

• Al·lèrgies

En el cas que un nen o nena pateixi alguna al·lèrgia, cal que informeu a l’escola per a evitar intoxicacions.

• Paràsits

En el cas que es detectin paràsits (polls), s’informarà de manera general a les famílies per tal que pugueu examinar el vostre fill o filla i posar-hi remei si en té.

Si en detecteu a casa, comunique-ho a l’escola el més aviat possible, per tal d’alertar a la resta de famílies.

Els nens que presentin polls, hauran de restar a casa fins que s’hagi fet el tractament i es verifiqui que ja no en tenen, per tal d’evitar la propagació.

Us adjuntem uns consells que us poden anar bé per tal de combatrel’s:

POLLS