Comiat de l’alumnat de 6è
Avui és un dia agredolç. D’una banda, ens fa molt feliços acompanyar els companys i companyes de 6è de primària en una nova etapa, el pas a la secundària. Sabem que els esperen reptes i oportunitats molt bonics i que s’hi enfrontaran amb totes les eines que han adquirit durant el seu pas per Les […]
Comiat de l’alumnat de 6è Llegeix més »












