SETMANA CULTURAL 2021

SETMANA AFRICANA A LES MIMOSES

La setmana passada coincidint amb el carnestoltes vam realitzar la setmana cultural relacionada amb el continent Africà. Durant la setmana vam realitzar diferents tallers i activitats sobre les tradicions d’aquest continent (pintura amb llenç, mascaretes amb guix i paper, pals de pluja, dibuixos d’animals africans, pintura amb especies, animals de la sabana realitzats amb plastilina… i moltes més activitats.

Com a cloenda el divendres al matí vam rebre la visita de l’Ines i l’Anna que ens van fer ballar i vam poder gaudir dels diferents contes i danses africanes.

A continuació trobareu diferents enllaços amb les fotografies.

VEURE FOTOS D’EDUCACIÓ INFANTIL

VEURE FOTOS DE CICLE INICIAL

VEURE FOTOS DE CICLE MIG

VEURE FOTOS DE CICLE SUPERIOR

VEURE FOTOS CONTE I DANSA AFRICANA

CARNESTOLTES

Aquest any, hem hagut de fer un carnestoltes una mica especial. Hem fet una desfilada pel pati, amb el nostre grup bombolla i les nenes i nens de 6è han fet de presentadors i presentadores.

Ens ho hem passat molt bé, tots hem estat els protagonistes, l’any que ve més!

Aquí podeu veure el VIDEO DE LA DESFILADA i el VIDEO DE L’ENTREGA DE PREMIS!

FESTIVAL VIRTUAL

Aquest any hem preparat un festival de nadales una mica diferent, serà virtual però esperem que us agradi, l’hem preparat amb molta ilusió!

VEURE VIDEO

Ja arriba l’hivern a les mimoses

Aviat arribarà l’hivern i els infants d’educació infantil han guarnit el vestíbul aprofitant l’ambient d’artistes. Esperem que us agradi i us l’acostem virtualment, ja que aquest any no el podreu veure en persona!

Us enviem els nostres millors desitjos famílies!

L’HORT DE L’ESCOLA

Els alumnes de Cicle Inicial tenim cura de l’hort de l’escola. De vegades, també hi col·laboren altres alumnes.

Aquest curs hem plantat: enciams, cols, alls i cebes. I hem recuperat alguna patatera i una col del curs passat.

Cada setmana hi anem i ens fa molta il·lusió veure com va creixent tot el que hem plantat.

VEURE MÉS FOTOS