SANT JORDI 2024

Sant Jordi, la festa del llibre i de la rosa, és també una gran festa a l’escola.

Durant tota la setmana, els i les alumnes de Les Fonts van celebrar la festa de Sant Jordi amb un munt d’activitats.

Tots els nens i nenes, des d’I3 fins a 6è, van realitzar diversos tallers, també van fer punts de llibre, van venir famílies a fer de “conta-contes” i van gaudir de  l’intercanvi de llibres. L’alumat de primer van representar la Llegenda de Sant Jordi, ho van fer fantàstic!

Enguany, els Jocs Florals van girar entorn del tema AMINA, història crua de milers de persones que cada dia es veuen obligades a marxar. Viatgen pel món seguint la llum d’un far, símbol del camí de l’esperança cap un món millor.

Aquest curs hem comptat amb la gran artista Lara Sánchez que ens ha ofert tallers d’il·lustració.
Vam gaudir molt de la seva manera d’entendre el fet artístic, el traç, el color…