DENIP 2024 “DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU”

El passat  30 de gener, vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau DENIP amb diferents activitats. Al matí vam realitzar tallers i  l’alumnat d’ I5 ens van oferir la Llegenda de l’Arc de Sant Martí. Ho van fer fantàstic! A la tarda, ens vam reunir al pati i dos representants de 6è van llegir un manifest de la campanya de la UNICEF sobre la bandera blanca, un símbol que convida al diàleg, Després de llegir el manifest, vam crear una bandera blanca, símbol universal per reclamar el respecte al dret de nens i nenes a viure en pau i lliures d’agressió. Per finalitzar vam cantar tots junts cançons de pau, acompanyats d’una banda formada per mestres de l’escola. Un dia ple de reflexions i moments emotius!