CONCERT 4CORDES 5è “EL PETIT PRÍNCEP”

L’endemà del concert El Dofí i la Lluna, va tenir lloc El Petit Príncep,  el concert 4Cordes de 5è  al Teatre La Sala d’Argentona. Es van dur a terme dues representacions, la primera adreçada a tots els nens i nenes de l’escola i la segona a les famílies. Vam comptar amb la col·laboració d’actors, actrius i narradors de 6è i ens van acompanyar músics professionals. El resultat va ser molt emotiu!!

Va ser un espectacle  preciós del mític conte de Antoine de SaintExupéry i basat en el musical “El Petit Príncep” de Manu Guix. Adaptació i direcció musical Marçal Pàmies i Mariona Ustrell (Musicop).

Agraïments a totes les persones i entitats que ho van fer possible. Ajuntament d’Argentona, Musicop, AMPA Escola Les Fonts, Equip Teatre La Sala, músics (Aleix Burgués: bateria, Claudia García-Albea: violí solista, Marçal Pàmies: piano, Xavier Dangla: guitarra), Joan Luque (fotògraf), Escola Bernat de Riudemeia per cedir-nos els seus instruments.

Moltes gràcies a tots i totes!!!