COLÒNIES 6è 2024

Els alumnes de 6è han gaudit d’uns dies de relaxació i esport al Delta de l’Ebre. Us convidem a fer una ullada a les fotografies que s’han realitzat durant l’estada!

LA GRANJA

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu un tastet de la sortida que vam fer, a la granja de Can Plana.

Ens ho vam passar pipa!

Esperem que us agradi tant com a nosaltres.

PROTAGONISTES DEL 3r TRIMESTRE I4 A “CLASSE DE LA FURGONETA” i I4 B “CLASSE DELS COTXES”

El curs s’està acabant i hem arribat a la recta final dels protagonistes d’I4.
Tots els infants ja tenen el llibre omplert amb la segona part de la seva història, és una satisfacció veure’ls emocionats i contents compartint els llibres dels diferents companys i companyes. Llibres plens de records i històries que formaran part d’aquesta etapa d’educació infantil.

Aquest GRAN LLIBRE continuarà a I5.

En el vídeo podreu veure fotos de la setmana que l’infant ha sigut protagonista i l’activitat que la família ha preparat. Com els trimestres anteriors cada vegada anem aprenent més coses sobre els oficis.

GRÀCIES, famílies, tots junts som un gran equip.
Esperem que us agradi.

EXCURSIÓ A L’AULA APÍCOLA DE CAN PARCALA

El passat 14 de maig, els infants d’I4, de les classes dels cotxes i de la furgoneta, vàrem anar d’excursió a Can Parcala a conèixer de prop el fantàstic món de les abelles.

Ens han explicat la importància que tenen per la conservació del nostre planeta.
La natura és sàvia, TOTS JUNTS L’HEM D’ESTIMAR I CUIDAR.

Hem après un munt de coses.
Ens ho hem passat molt bé!!!!!

CANTÀNIA 2024 “NAUFRAGI” (5è)

El diumenge 12 de maig l’alumnat de 5è va participar a l’espectacle “Naufragi” del projecte de Cantània d’aquest curs. Van gaudir moltíssim a l’escenari del Teatre Monumental de Mataró i van fer una molt bona feina! Agraïment a totes les persones i entitats que fan… Llegeix més»

PROJECTE LA CLIKA 2024 (2n)

La cantata de la Clika és un projecte impulsat per Les Cases de la Música que pretén generar afició per la música, apropar les arts escèniques a les escoles i treballar valors universals com la solidaritat, la comunitat o la diversitat. Aquest curs 23-24 ha… Llegeix més»