CONCERT DE NADAL 2022

El passat 15 de desembre de 2022 vam celebrar el gran concert de Nadal al teatre La Sala (Argentona). Va ser un espectacle molt bonic, interpretant nadales de diversos estils, autors i èpoques i amb la participació de tots els grups d’infantil i primària. Vam… Llegeix més»

FEM PSICOMOTRICITAT! – P3

Al llarg d’aquest primer trimestre els alumnes de P3 hem gaudit molt a les sessions de Psicomotricitat. Hem jugat i manipulat diferents materials: pilotes, robes, cercles, paper higiènic, blocs de construcció gegants…

Som uns belluguets!

CONSTRUÏM MÀQUINES SIMPLES

Aquest trimestre, els alumnes de sisè han estat treballant les màquines simples i compostes. Com a projecte final, cada nen/a n’ha dissenyat una posant en pràctica tot allò que ha après.

Han sortit màquines molt interessants i originals. Feu-hi una ullada!

PROTAGONISTES I3A I I3B. 1R TRIMESTRE. CURS 22-23

PROTAGONISTES DEL 1r TRIMESTRE I3-A “CLASSE DEL CARGOL I L’HERBETA DE PONIOL” I I3B “DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?”
A I3 comencem el nostre llibre de protagonista amb la primera part de la nostra història, hem portat a l’escola el llibre omplert amb l’ajuda de la família, un conte per compartir, un objecte de quan érem petits i el títol de la nostra cançó preferida.
Al llarg de la setmana hem dut a terme diferents activitats per omplir el llibre i, entre tots, hem decorat la corona del protagonista.
Aquest GRAN LLIBRE continuarà a I4 i a I5.
En el vídeo podreu veure fotos de la setmana que l’infant a set protagonista i l’activitat que han preparat els pares i mares dels infants protagonistes.
Esperem que us agradi.

VÍDEO I3A:

VÍDEO I3B:

Anem al Palau de la Música a veure l’espectacle Big Band Beethoven

Ahir dilluns, 28/11/22, vam anar a Barcelona al Palau de la Música. Era un dia una mica plujós però vam estar de sort! Només arribar vam trobar aixopluc a la porta del Palau de la Música i vam poder esmorzar tranquil·lament, després vam entrar i vam veure l’espectacle “Big Band Beethoven” que tant havíem treballat a l’aula de música. Tot seguit vam anar a dinar al parc del fòrum, aquí ja ens acompanyava el sol, i en acabar vam poder jugar al parc que hi ha allà mateix. Va ser un dia molt divertit!

Aquí us deixem un tastet amb el dia d’ahir, esperem que el gaudiu tant com nosaltres!

ANEM A LA PISCINA! – 2n

Els alumnes de segon, al llarg d’aquest primer trimestre, estem anant fer sessions de natació a la piscina de Cabrera de Mar.

Les estem gaudint moltíssim i aprofitant per treballar i millorar les habilitats aquàtiques.

Aquí us deixem un recull d’imatges. Mireu, mireu quins peixos!

Visitem l’Ajuntament i entrevistem a l’Alcaldessa

Avui els Castellers i les Castelleres hem visitat l’Ajuntament d’Argentona i hem tingut l’oportunitat d’entrevistar a l’Alcaldessa del poble, la Gina Sabadell.

Dins del projecte “Argentona política” que estem treballant a l’àrea de medi, hem programat aquesta sortida per aprendre més sobre el nostre poble. La Pepi, com a representant de l’Ajuntament, ens ha fet un recorregut molt ampli per totes les instal·lacions; hem tingut la sort de conèixer molts treballadors i treballadores que ens han explicat de primera mà quines tasques fan i com funciona l’Ajuntament. Abans de marxar, també hem tingut la gran sort de poder visitar la policia local i conèixer les instal·lacions, ens ha sorprès molt!

Per acabar la visita hem entrevistat a la Gina Sabadell, a la sala de plens, per donar resposta algunes preguntes que ens havien sorgit al llarg de les sessions de medi.

Estem molt agraïts i agraïdes per la rebuda i l’acollida que hem tingut.

A continuació us deixem un vídeo que resumeix la sortida d’avui i una foto amb la Gina.

COLÒNIES A MAS GORGOLL (PALAMÓS)

Els nens i les nenes de 2n A i 2n B hem passat tres dies inoblidables a la casa de colònies “Mas Gorgoll”, situada a Palamós.
Allà hem après moltes coses sobre el mar i el món que l´envolta. Gràcies a les diferents activitats que hem realitzat hem pogut donar resposta a les preguntes que ens havien sorgit al llarg de la nostra investigació: com són els vaixells de pesca? Tots serveixen pel mateix? Com són els peixos? Són tots iguals? Viuen al mateix lloc?
En aquest vídeo trobareu una petita mostra de tot allò que hem viscut.