Visita de l’Olga Cercós

El divendres 19 d’abril va venir a l’escola l’Olga Cercós. Aquest mes, a l’escola celebrem els Jocs florals i convidem un/a escriptor/a o un/a il·lustrador/a perquè ens expliqui una mica el seu ofici i quins neguits, dubtes, alegries…els proporciona el seu art. Poden viure exclusivament d’aquesta feina o ho han de compaginar amb una altra? És una tria? Els compensa? O canviarien per una altra feina? Com troben les idees? Aquestes són algunes de les moltes preguntes que ha fet l’alumnat.

L’Olga és narradora oral i actriu. Des del 2001 treballa en activitats de dinamització lectora a
biblioteques, llibreries i escoles. Ha treballat com a actriu sota la direcció d’Àlex Rigola, Mariana Yáñez, Helena Tornero, Marilia Samper, Quique Culebras i Xavier Giménez, entre d’altres.

El 2018, l’Editorial El Cep i la Nansa li publica el conte ON ÉS LA MAMA? amb il·lustracions de la Mariona Cabassa.  El 2021, la mateixa editorial publica Qui farà riure a la princesa?, amb il·lustracions d’en Subi. També hi ha l’edició en castellà dels dos llibres.

Hem compartit una bona estona plegats, ens ha agradat poder-la conèixer millor.