Projecte Artístic

L’escola és l’entorn on volem que els nens i nenes es sentin com a casa ;

en confiança per aprendre i créixer.

CONSTRUIR, COMPARTIR , CREAR

• El curs 22 23, des de l’àrea visual i plàstica tindrem com a punt de partida el fet de construir:
  • Aprendrem del treball dels arquitectes, dissenyadors, fusters, artesans…utilitzarem tot tipus de materials per poder construir, experimentarem, observarem els edificis del nostre poble, l’escola, els espais interiors, les parts de la casa (la cuina, l’habitació…), els elements arquitectònics, el mobiliari, els objectes de casa….les persones que viuen a les cases, les nostres famílies….inacabable!
  • Les cases dels altres arquitectes: els animalons amb el seus caus, nius, refugis..
  • Els diferents tipus de vivendes, castells, refugis, cabanes, esglésies…de diferents èpoques i llocs del món….
  • D’aquesta manera anirem treballant les formes, els colors, la llum, el volum, la perspectiva…els elements del llenguatge visual i plàstic i també la geometria, les mesures, la sostenibilitat….que podrem relacionar ,com sempre fem, amb d’altres àrees: matemàtiques, medi, llengua, música, dansa…
  • Participarem en el programa educatiu ARQUIESCOLA un projecte molt interessant  del COAC, dissenyat per apropar  l’arquitectura a les aules.
  • Tindrem un record per totes aquelles persones que han de marxar de casa seva…que important és tenir un sostre on refugiar-nos!