FIL MUSICAL: 8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA

El dia 8 de març és el dia de la dona treballadora i per aquest motiu al fil musical de l’escola sonarà la cançó Reinas de SUU. A les classes es passarà aquesta cançó il·lustrada per l’escola Barranquet de Godella i posteriorment parlarem i debatrem aquest tema.

Volem compartir amb vosaltres algunes frases que han dit grans dones en diferents moments de la història.

A l’atzar agraeixo tres dons: haver nascut dona, de classe baixa i nació oprimida.
I el tèrbol atzur de ser tres voltes rebel.  Maria Mercè Marçal

Feliçment, jo sóc una dona. Maria Aurèlia Campmany

Quan van intentar fer que callés, vaig cridar. Teresa Wilms

Per un món en el qual siguem socialment iguals, humanament diferents i totalment lliures”. Rosa de Luxemburg.

Li tallen les ales i després la culpen per no saber volar. Simone de Beavouir.

El feminisme és la idea radical que les dones som persones. Angela Davis