PADRINS DE LECTURA

Aquesta setmana han començat les trobades setmanals entre l’alumnat de sisè i I5, els més grans de l’escola fan de padrins de lectura dels infants més grans d’Educació Infantil. Durant aquestes estones, els nens i les nenes de 6è expliquen als infants d’I5 el conte que han preparat pel seu fillol o fillola, o els hi llegeixen o bé els acompanyen en les seves primeres lectures, són moments per compartir, parlar, conèixer-se i estar plegats. És una bona manera d’establir vincles, fomentar l’hàbit lector i el gust per la lectura. Creiem que amb aquesta activitat  també es fomenta el compromís i l’autonomia.

Quan coincideixen al pati o pels passadissos, sovint se sent el comentari: “És el meu padri”, “És la meva padrina”, “És el meu fillol”, “És la meva fillola”.

Una cosa que ha passat aquesta setmana: he escoltat un grup de mainada de segon que parlava dels  padrins de lectura que van tenir quan feien I5, feien càlculs de quin curs de l’ESO estaven fent ara i anaven dient els seus noms. Realment deixen petjada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *