FESTA DE LA PRIMAVERA 19 D’ABRIL DEL 2024

S’aproxima un dia de celebració

El pròxim divendres 19 d’abril de 17 a 19 h celebrarem la Festa de la Primavera al Parc de les Olors de Celrà. Aquesta és una celebració organitzada per diferents entitats del poble juntament amb la Universitat de Girona amb l’objectiu de compartir i viure una tarda tots i totes plegades en un entorn únic i màgic. Durant la tarda es faran diferents activitats perquè petits i grans puguem gaudir d’una estona immersos en la natura i acompanyats de totes aquelles persones que formen part de la nostra comunitat educativa.

A continuació us fem arribar el cartell de la festa i un vídeo presentació perquè us en pugueu fer una idea de les activitats que hi haurà. També compartim una petita coreografia perquè, qui vulgui, se la pugui aprendre i així acompanyar als ballarins i ballarines, ja que allà hi haurà una petita mostra de dansa per part de l’escola Municipal de Dansa de Celrà juntament amb alguns nens i nenes de 3r de l’escola L’Aulet.

Així que… Us hi esperem!