LES PATGESSES REIALS ARRIBEN A L’ESCOLA.

El dilluns 18 de desembre a la tarda vam tenir una gran sorpresa a l’escola. Ens van visitar les patgesses reials i anaven acompanyades de la Claueta i la Mètrica, vam riure una bona estona amb les seves bromes. Com que les patgesses vénen d’un país llunyà no entenen la nostra llengua, per aquest motiu la Claueta i la Mètrica ens van fer d’intermediàries.

La mainada dels cursos de I3 fins a 2n vam poder deixar les cartes al sac de les patgesses perquè les facin arribar als Reis d’Orient. Més tard, van passar per la resta d’aules de l’escola perquè tothom els pogués saludar.

Quina alegria que van repartir, les cares i somriures de la mainada ho deien tot. Aquests dies, expressen els seus desitjos, es poden complir tots o no, però la il·lusió ja l’han viscuda.