Vivim la nostra Festa Major

Durant els dies previs al 29 de novembre, diada de Sant Sadurní, vam tenir el privilegi de tenir a l’escola diverses entitats de la festa major per fer-nos demostracions i tallers. Els diables, les gitanes, les pastoretes, les panderetes i els bastoners del nostre municipi van mostrar-nos com celebren la Festa Major i vam aprendre els passos bàsics dels diferents balls.

Des de l’escola creiem fermament que involucrar els infants en aquestes celebracions permet transmetre i preservar les tradicions locals, a més de fomentar la cohesió social a través dels lligams entre els membres. La participació en activitats festives ofereix als infants l’oportunitat de desenvolupar habilitats socials, com la interacció amb altres nens i adults, la comunicació i el treball en equip.

Voleu veure els balls que vam aprendre per tal de celebrar la nostra Festa Major particular dins l’escola? Aneu al vídeo per comprovar-ho!

1. Neus

Una festa ben bonica.
    Penso que està molt bé que tots els nens i les nenes la puguin viure i fer-ne un “tastet” des de l’escola.

Moltes felicitats per la iniciativa!!