La nostra escola

Un tastet de la nostra escola

• Descoberta i coneixement del poble mitjançant activitats i sortides locals programades a cada curs i relacionades en diferents àmbits de la vila. Destacar les sortides periòdiques de P3 a P5.
  • Aula d’ambients a Educació Infantil
  • Anglès a la Comunitat de petits amb classes a P4 i P5, psicomotricitat i l’espai de Creamat en anglès.
  • Projecte d’educació musical “Tot sona” de la Dàmaris Gelabert a la Comunitat de petits.
  • Projecte de l’hort escolar a la Comunitat de petits.
  • Espais d’aprenentatge a les Comunitats de petits i mitjans.
  • Projecte Escolta’m de tutoria personalitzada a primària. Treball de les emocions a la Comunitat de petits. Clica aquí per llegir-ne els detalls. ESCOLTA’M
  • Projecte VIU LA MÚSICA a 3r de primària amb la creació d’una banda de vent de l’escola.
  • Padrins de lectura durant dos cursos entre els alumnes de P5 i 4t i  1er i 5è.
  • Projecte e-twinning a 5è de primària basat en l’intercanvi de cartes i experiències en anglès amb alumnat d’altres països.
  • Proves Cangur de matemàtiques a la Comunitat de grans.
  • Projecte pati de 3r a 6è.
  • Recull de vivències de tota l’escolaritat: “Te’n recordes?”
  • Assamblees de delegats/des
  • Aprenentatge basat en en el programa ILEC del Departament d’Ensenyament.
  • Metodologia ARA ESCRIC basada en l’escriptura significativa.
  • Integració de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC) en el procés d’ensenyament-aprenentatge com a Tecnologies per a l’Aprenentatge (TAC) i el coneixement.
  • Participació al Pla català de l’esport i organització del Cros Escolar de l’Escola La Pau.
  • Celebració de la Setmana Cultural i Esportiva durant la setmana de la festivitat de Sant Jordi.
  • Projectes mediambientals: recollida d’olis de cuina usats gestionat per l’empresa Nouverd, recollida selectiva de brossa i reutilització de llibres de text.
  • Projecte INFADIMED d’alimentació saludable
  • Participació de les famílies mitjançant els/les pares/mares delegades de cada curs que s’encarreguen d’establir el lligam entre les famílies i els tutors i d’organització de festes, tallers, acompanyament a sortides etc.
  • Coordinació amb l’AMPA en la gestió del menjador escolar, la reutilització de llibres de text, la planificació i organització de les festes escolars i les activitats extraescolars.
  • Participació en el Projecte solidari del Mercat de la Pau organitzat per l’AMPA juntament amb la Regidoria de Cooperació de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia.