Participem en la campanya “Fem-nos visibles” del 8M

Amb motiu del 8M, els infants de tota l’escola han dibuixat una mà lila per celebrar del Dia Internacional de la Dona i reconèixer el valor, la força i les contribucions de les dones en tot el món.

Els infants delegats de cada curs han participat en l’acte conjunt dels centres educatius del municipi i han elaborat una catifa de mans liles a la Plaça de l’Ajuntament emmarcada en la campanya “Fem-nos visibles” de la regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia.

A l’Escola La Pau, creiem en el poder de l’educació per a la igualtat de gènere i treballem per construir un futur més equitatiu per a tothom.