L’alumnat de 5è formalitza la constitució de les seves cooperatives en el marc del programa CuEmE

Avui, l’alumnat de 5è ha anat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana a inscriure les seves cooperatives. Per a tal efecte, han necessitat presentar els estatuts i les corresponents actes de constitució. La cooperativa de 5èA s’anomena Xiquimanetes i la de 5èB Team Pauer. Ja han creat els logos i ara només caldrà esperar el CIF per començar a treballar.

El programa CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola) és un projecte que fomenta la cultura emprenedora a cicle superior a través de la creació de cooperatives escolars organitzades i gestionades per l’alumnat de cinquè de primària. Durant tot un curs escolar, es crea i gestiona una cooperativa escolar amb el recolzament de la comunitat educativa, l’administració i altres agents socials del municipi. Al llarg del projecte, aprendran a posar en marxa un projecte emprenedor, a gestionar un microcrèdit i a produir petits articles que després vendran al mercat.

Molta sort Xiquimanetes i Team Pauer!