Jornada de teatre en anglès

Com cada any, la companyia de teatre Look Out! ha transformat el gimnàs de la nostra escola en un teatre excepcional. Amb obres adaptades a cada nivell, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de viure una experiència teatral en anglès d’allò més divertida.

Els grups 5è i 6è curs van ser transportats al món de la moda amb l’obra “Passion for Fashion”. Les passarel·les imaginàries i els personatges estilosos van captivar l’atenció dels estudiants, que van poder gaudir de la trama mentre milloraven les seves habilitats en la llengua anglesa.

Per a l’alumnat de 3r i 4t curs, l’obra “The Greedy King and Queen” va oferir una divertida combinació de comèdia i moralitat. Les rialles van omplir l’auditori mentre els actors representaven les desventures d’uns monarques egoistes, alhora que els estudiants aprenien noves paraules i expressions en anglès.

Finalment, els grups de 1r i 2n van viure una aventura culinària amb “The Birthday Pizza”. Els personatges encantadors i la trama simple, però entretinguda, van mantenir els nens i nenes enganxats a cada moment de l’obra, alhora que absorbien la riquesa de la llengua anglesa.

Abans de les representacions, l’alumnat va realitzar activitats prèvies per a cada grup d’estudiants, assegurant-se que estiguessin familiaritzats amb el vocabulari i els temes de les obres. Aquesta preparació prèvia va permetre’ls gaudir de les obres amb una comprensió més profunda, cantar les cançons de l’obra i participar activament en les activitats interactives amb els actors.

Així doncs, la visita de Look Out! ha estat un èxit rotund, demostrant que l’aprenentatge d’una llengua pot ser divertit a través de l’art, la creativitat i la cultura.

Si voleu gaudir d’alguns d’aquests moments, cliqueu aquí.