eTwinning: l’alumnat de 5è presenta el seu School Tour i rep la segona carta

Al llarg del curs i des de l’àrea d’anglès, l’alumnat de 5è realitza diverses activitats de coneixença i germanor amb el centre educatiu Istituto Leone XIII de Milà (Itàlia), concretament amb la classe de 1rC. Aquestes activitats, queden emmarcades dins del projecte eTwinning que l’escola porta duent a terme des de fa 5 cursos. Gràcies a aquest projecte, l’alumnat utilitza la llengua anglesa en contextos reals i motivadors, de manera que l’aprenentatge de la llengua estrangera adquireix un sentit per als infants.

Durant el primer trimestre, cada alumne va escriure i rebre cartes del seu penfriend i van tenir l’oportunitat de fer-se preguntes orals durant una trobada virtual. A més de la continuïtat d’aquest contacte epistolar, es duen a terme diverses activitats per tal de fomentar l’intercanvi cultural i comunicatiu en llengua anglesa.

Una d’aquestes activitats ha estat la de presentar la nostra escola als nostres amics italians realitzant un School Tour en anglès. L’alumnat ha après molt, alhora que ha gaudit d’allò més fent l’activitat; sobretot, veient el vídeo del School Tour dels seus companys i companyes d’Itàlia.

També hem rebut la segona carta dels nostres penfriends i l’emoció és màxima quan obren els sobres. La comprensió lectora cobra tot el seu màxim significat quan l’alumnat llegeix la seva carta i intenta comprendre cada oració de la mateixa. Ara toca contestar les cartes i explicar com és casa nostra i la nostra habitació. No hi ha manera més motivadora d’escriure en anglès!

Esperem que gaudiu del tour per la nostra escola i del vídeo de la rebuda de les segones cartes!

Feu click sobre les imatges per veure els corresponents vídeos.