BENVINGUTS I BENVINGUDES AL CURS 23/24

Estimats infants i benvolgudes famílies:

Com tots/es tindreu ben present, el dia 06 de setembre iniciem un nou curs escolar.

Desitgem que hàgiu passat un estiu ple de bons moments i molts somriures, i alguna que altra aventura amb final feliç.

Aquest serà un curs encara més especial, si és possible, que el passat, doncs, comença una nova aventura que cal viure-la al màxim.

Tenim pel davant un curs ple de reptes i projectes educatius que esperem ajudin els vostres fills/es a guanyar en habilitats socials, competències i, sobretot, a créixer com a persones creatives, emocionals i lliures.

El treball cooperatiu i compartit ha de ser una constant en aquest camí cap a la formació integral del nostre alumnat. I vosaltres, pares i mares, com a tutors/es i guies principals dels vostres fills/es en aquest aprenentatge, tindreu un paper clau acompanyant-los cap a l’èxit escolar.

Així doncs, i com anireu comprovant, comencem carregats de noves il·lusions i reptes pedagògics i esperem que ens vulgueu acompanyar en aquest viatge tan emocionant i ple de descobertes com és l’educació dels vostres fills/es.

L’art d’ensenyar és l’art d’ajudar a descobrir. Mark Van Doren.

Bon inici de curs a tothom!